Nekad RobinRTS | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Adde

Hur lång tid var din ban? 3d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag driftade vid torget fast det var inte riktigt med mening att drifta så mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en bil imorse på morgonen av en snubbe sen nu kände jag för att testa bilen det jag inte var medveten om var att den sladdar ganska rejält mycket och då fick jag sladd i korsningen och snurra runt för att bilen är så trimmad och lätt. Var inte meningen att snurra runt så mycket jag svängde lite och då snurra den runt ett helt varv då jag försökte ställa bilen rakt så fort jag svängde fick jag sladd och snurra 360*

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men det var inte tanken att göra något sånt utan jag fick sladd och snurrade runt försökte svänga men fick bara sladd igen jag snurrade runt bara men den var inte felaktig kanske men var verkligen inte med mening att börja sladda runt och hålla på den får sladd så fort man svänger och sen då jag skulle försöka räta till bilen så råka jag svänga lite och så börja den drifta. Mitt fel att jag inte hade koll på bilen men visste inte att den var så extremt känslig om jag skulle få en andra chans skulle jag bli jätte glad detta var verkligen inte syftet med det hela ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De alla har varit på riktigt felaktig staffsen har tpat mig då jag har gjort något och sedan inte vetat bakgrunden vad som hände te.x rdm, copbait och en gång för modding då jag inte ens var inne på servern. Men denna bannen gjorde jag faktiskt lite fel men det var inte tanken att göra något med mening.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testat och drifta i stan mitt i korsningen var inte meningen och snurra runt så mycket som jag gjorde bilen var bara extremt känslig och fick snurr så himla fort då jag svängde bara lite. Jag skulle ha åkt till flygsträckan i Sandy och testat men ber om ursäkt ska aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte testar bilar jag inte kört innan mitt i stan för att de kan vara extremt sladdiga om ni fattar vad jag menar. Ber så hemskt mycket om ursäkt kommer aldrig göra om detta mvh.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka