Nekad robin bergquist | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

74ocz

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109728312/

Ditt Hex-ID: 110000144836838

Vad är din discord tagg? Bobban#4507

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 5 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sutnförnuft, failrp, lall ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min kompis vi va på gymmet och gymma och min kompis lallar rätt mycket så han börja slå någon random grabb för han bara ville bråka med någon och så börja grabben slå mig och sen kom de en grabb med ficklampa och slog oss och så slog han tbx och jag och sen blev de för lalligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag och min kompis vi va på gymmet och gymma och min kompis lallar rätt mycket så han börja slå någon random grabb för han bara ville bråka med någon och så börja grabben slå mig och sen kom de en grabb med ficklampa och slog oss och så slog han tbx och jag och sen blev de för lalligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va ej en felaktig ban för de va jag som gjorde fel och den tar jag men jag skulle bara hjälpa min kompis men sen sluta jag efter för jag kom på att de är mycket falirp att bara börja slå någon

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit av stängd för lall och suntförnuft när jag va icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag sluta efter jag tänkt de är rätt failrp och så försökte jag stoppa min kompis men han ville ej sluta men alltid värt och för söka eller hur men jag fattar att jag har gjort fel de är okej om ni inte unbanna mig för jag fatta endå att jag gjort fel men all kärlek till staff teamet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka