Nekad robertrobbor69 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robertrobbor69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? carl andersson

Vad är ditt discord namn? billy09148

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef abrajamson och han är 27 år gammal. Han har haft en svår uppväxt då hans föräldrar inte var väldigt trevliga mot honom och hans brorsa dog i ung ålder. Hans brorsa dohg i ung ålder då han är otroligt ledsen över. Han är otroligt personälskande och väldigt trevlig, ibland kan han få lesdna tillfällen då han kan börja gråta eller bli arg. Han gillar att spela tv spel o spenderar den mesta tiden o hänga me sina bröder, d är hans liv. Han älskar att spela fotboll samt det är hans favorit sport. Det som kan vara lite dåligt är att han inte är så snabb och han har problem med knät, han skadade sig när han var umg och spelade fotboll. De han ofta brukar göra är att han brukar tänka på vad han ska bli i framtiden. Han har alltid att vilja bli advokat för att kunna hjälpa sina bröder om de gör något dåligt o blir tagna av snuten. Han har alltid drömt om att bli fotbolspelare när han va liten fast när han fick en skada så gav han upp på det och började satsa på skolan och fick de bästa betygen i sin klass.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en roligare RP samt så kan jag bidra med en positiv känsla för andra, jag kommer spela på ett trevligt sätt där det kommer att vara kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att bara vinna scenarion, det menas med att man bara gör så att man själv kan vinna scenariot och gör det tråkigt för en och roligt för den andra. Man ska spela så båda kan vinna och så det blir roligt för alla i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive många gånger men jag har byt server lite då och då men nu är jag tillbaka på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack!

Nekad.
Anledning:
Ge exempel på regler på frågan "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka