Nekad Robbe2 | Ban Överklagan [alle123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robbe2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362314218/

Ditt Hex-ID: 110000117f6c5ea

Vad är din discord tagg? franslawal

Vem var det som bannade dig? alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-08 153952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag bröt mot en av serverns viktigaste regler, vilket är att undvika VDM (Vehicle Deathmatch). Genom att köra på flera personer med en bil förstörde jag spelupplevelsen för andra spelare och bröt mot serverns regler om att hålla rollspel och realism i fokus. Jag förstår att mitt agerande skapade en negativ upplevelse för andra, och jag inser att ett sådant beteende inte kan tolereras på en server som värdesätter ett moget och seriöst rollspel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, var jag vid sjukhuset där några spelare började förolämpa mig och provocera mig verbalt. Jag blev arg och frustrerad över situationen, vilket ledde till att jag agerade impulsivt och barnsligt. Istället för att hantera situationen på ett moget och rollspelsvänligt sätt, valde jag att köra på dem med min bil. Jag inser nu att mitt agerande var helt oacceptabelt och att det inte är så jag borde ha hanterat situationen. Jag är verkligen ledsen för att jag lät mina känslor ta över och för de konsekvenser detta hade för alla inblandade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rättfärdigad, och jag har ingen tvekan om att personen som bannade mig gjorde helt rätt. Jag bröt mot reglerna genom att köra på andra spelare, vilket går emot allt vad servern står för. Det var mitt eget fel och ett resultat av dåligt omdöme från min sida. Jag förstår att servern måste upprätthålla sina regler för att skapa en bra spelupplevelse för alla, och jag accepterar fullt ut att mitt beteende förtjänade en bann. Jag är verkligen ledsen för mitt agerande och kommer att göra mitt bästa för att inte göra samma misstag igen om jag får en chans att komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag har kört på servern runt 2-3 år nu. Mestadels var det från när jag var en nybörjare och inte visste vad jag höll på med. Jag har lärt mig från mina bans. Till exempel så blev jag bannad av lall när jag var en nybörjare vilket jag inte kommer göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade hanterat situationen annorlunda, skulle jag ha hållit mig lugn och inte låtit ilskan ta över. Istället för att agera impulsivt och köra på andra spelare, kunde jag ha försökt lösa konflikten genom rollspel eller helt enkelt lämnat området för att undvika att eskalera situationen. Jag förstår nu att jag borde ha rapporterat det till staff om jag kände mig orättvist behandlad, istället för att ta saken i egna händer. I framtiden kommer jag att vara mer medveten om att hantera liknande situationer på ett mer moget och respektfullt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter att ha blivit bannad. Den här erfarenheten har verkligen gett mig tid att reflektera över mitt beteende och de konsekvenser det har haft, både för mig själv och för andra på servern. Först och främst har jag insett hur viktigt det är att alltid hålla sig till serverns regler, oavsett hur frustrerad eller arg man känner sig i stunden. Reglerna finns där av en anledning – för att skapa en rättvis, rolig och respektfull miljö för alla spelare. Genom att bryta mot dessa regler och köra på andra spelare, gick jag emot den gemenskap och det rollspel som vi alla vill vara en del av. Jag förstår nu att mitt beteende inte bara förstörde spelupplevelsen för de jag körde på, utan också undergrävde det hårda arbete som staff och andra spelare lägger ner för att hålla servern levande och engagerande. Jag har också fått en bättre förståelse för vikten av att hantera mina känslor på ett mer moget och ansvarsfullt sätt. Jag inser att jag lät mina känslor ta över i en situation där jag borde ha varit lugn och tänkt på konsekvenserna av mina handlingar. Att reagera med ilska och köra på andra spelare var inte bara omoget, utan också ett svek mot det förtroende som jag hade som spelare på servern. Det har blivit tydligt för mig att jag måste jobba på att hålla huvudet kallt, även när saker och ting inte går som jag vill, och istället fokusera på att lösa konflikter på ett konstruktivt sätt inom ramen för rollspel. Om jag får en chans att komma tillbaka till servern, lovar jag att jag kommer att göra mitt allra bästa för att visa att jag har lärt mig av detta misstag. Jag vill visa att jag kan vara en spelare som bidrar positivt till servern och hjälper till att skapa en rolig och engagerande miljö för alla. Jag är fast besluten att respektera reglerna och att hantera framtida situationer på ett sätt som speglar den mognad och respekt som servern förtjänar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka