Nekad Rizhy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552585691/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ee8dfdb

Vad är din discord tagg? _RIZHY

Vem var det som bannade dig? B1ush

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 230021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För FEAR RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var underskott scenario, detta scenariot började med att dom körde runt i våra bilar vi börjar jaga dom, dom hoppar ut skjuter oss, vi kör lite längre bort skjuter tillbaks, alla landar på backen och vi reser oss upp igen, skjuter ner varandra igen, till slut reser killen sig före mig och säger upp med händerna, men kan ju inte ta upp händerna när jag ligger ner med skottskada ingame. Dum som jag är tar jag fram pistolen och skjuter igen. Killen tar mig sedan i th när jag ligger ner. Gjorde fel och ska inte ske igen väldigt dumt gjort utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban absolut men lärt mig av misstaget och detta ska absolut inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearrp, powergaming tjuvkoppling vid polishus.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tagit upp händerna på en gång, så fort jag hade rest mig upp, Men kunde inte det för han tog mig i th. Men ska absolut RPA bättre nu mera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka