Dubbelpost Ritzenaren | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Ditt Hex-ID: 8WAYRUN

Vad är din discord tagg? Ritzenaren#6771

Vem var det som bannade dig? ~Zensy

Hur lång tid var din ban? Den är i 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har cop baitat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja killen som bannade mig måste ha bannat fel person eftersom jag inte gjorde någonting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit in i servern och då frågar en kille mig om jag vill ha skjuts någon stannas och då sa jag att jag ville till ica för att köpa en telefon men han började kniv hota mig och tillslut så sa han att han skulle ta mig till ett ställe uppe på bergen för att rånna mig utan att någon ser oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är förmodligen felaktig för att jag inte gjorde någonting eftersom jag blev rånad och inte kunder göra något och det var han som rånade som gjorde något det var han som körde med bilen förbi dem 3 polis bilarna

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var det första gången jag kom in i servern och jag gick och slog ner en grabb utan någon anledning så då fick jag ban men nu har jag läst igenom alla reglerna så nu vet jag vad som gäller, och den andra gången var det för jag hade tydligen kört över någon som var osynlig men jag satt mig i supporten och dem tog bort min ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte lita på vissa folk på servern för att dem kan ju faktiskt råna mig och göra så att jag kan få ban som har hänt mig nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hoppa in i radoms bilar för då får man ju tydligen en ban

Har du läst våra regler? Ja

Dubbelpost, i framtiden posta bara 1 överklagan. Låser/arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka