Nekad Rito | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rito

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Modde#1190

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rito han är ny inflyttad till denna stad. Rito är utbildad som polis och nu undrar du säkert varför då>? jo, eftersom att Rito har en fru och 2 döttrar som han är väldigt överbeskyddande emot så för han är jobbet väldigt viktigt då det även betyder att han behöver rädda sin familj för ondska människor. Nu undrar du säker men varför är du så överbeskydddande? jo, eftersom när hans ena dotter Stina blev påkörd så blev han väldigt överbeskyddande och det var så han fick upp intresset för att bli polis. Rito gillade hur snabbt poliserna fick reda på vem som körde över sin dotter och älskade sättet hur dem arbetade det var så han fick upp intresset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en kille som älskar Rp så för mig är det inte bara spel det är oxå en liten del av min verklighet, nu undrar du säkert men varför vill du va med och spela? jo, eftersom vad jag kan tillföra är samspel där alla är med och känner erat Rp till verklighet jag kan leva in i Rp och verkligen visa hur jagär passionerad. Min adaptiva, samt kommuniceringsförmåga tror jag är varför jag anser mig vara en bra kandida då jag kan leva in i min roll och följa alla lagar som finns på ett vettigt och underhållande sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? hitta den på en youtube kanal.

Glöm inte att du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka