RioT_TheBoss
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995481357/
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo Käll
Vad är ditt discord namn? TheCrazzyFrog#6655
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Nygren han en man som är 40 år och flyttade ifrån sin mamma och pappa som har hållt husplats i amerika, han har haft det ganska jobbigt i sitt liv. 1. hans pappa gick bort 2020-09-04. 2. han blev mobbad i skolan 3. hans morbror gick bort 2021-06-07. han kan bli lätt arg om han ska vänta länge. han gillar JDM cars alltså japan bilar. somsagt han blir lätt arg men han tjatar och är arg på det sättet. MEN om man retar upp han då blir han inte så speciellt glad. han är jätte intresserad av bilar. han kan bli fattig snabbt därför så frågar han mycket om till ett exempel ''har du någon bil du använder minnst'' och typ sånna saker, han vet ju att andra folk i staden är mycket rikare än han. hans drömjobb är Mekonom han gillar det eftersom han gillar att meka med fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? då för jag tillgång till flera kanaler, får tillgång till blocket och twitter, du får tillgång till jobb såsom polis, sjukvårdare, falk mm.. det blir även mycket bättre RP eftersom utan medlemskap, ej kan slåss, bli skjuten… så, det är mycket bättre som medlem tycker jag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är svenskar i det och det är ganska många i servern och eftersom det är många i servern är mycket roligare att RP:a och av att det är många i servern så får jag känslan av typ lite ''IRL'' unive är också jätte fint.
Hur hittade du Unive? en dag installerade jag FiveM ''GTARP'' sen så gick jag in i fivem där stog det ''populäraste servern i ditt religion'' så gick in i det fantastiska spelet som hette Multistaden ''unive'' sen så skapade en karaktär som jag ville skulle heta Fredd Käll, sen efter ett tag så skaffade jag en till karaktär som var en tjej som hette Linnea Staffansson, när jag hade spelat mycket då ville jag skaffa en TILL karaktär som hette... Daniel Nygren.
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill ha kul, få många vänner ingame, ha en bra social RP och att jobba på mekonom och att följa alla regler. och vara snälla mot de som är snälla mot mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli en typ twitch streamer som är känd och bra i unive. sen som sagt så är mitt drömjobb mekonom. jag är också väldigt noga att inte bli bannad.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? faktiskt inte det är nog bara om jag eller mina kompisar är bannad, jag vill ju liksom supporta denna fantastiska servern så mycket för att gillar den så mycket!
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo Käll
Vad är ditt discord namn? TheCrazzyFrog#6655
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Nygren han en man som är 40 år och flyttade ifrån sin mamma och pappa som har hållt husplats i amerika, han har haft det ganska jobbigt i sitt liv. 1. hans pappa gick bort 2020-09-04. 2. han blev mobbad i skolan 3. hans morbror gick bort 2021-06-07. han kan bli lätt arg om han ska vänta länge. han gillar JDM cars alltså japan bilar. somsagt han blir lätt arg men han tjatar och är arg på det sättet. MEN om man retar upp han då blir han inte så speciellt glad. han är jätte intresserad av bilar. han kan bli fattig snabbt därför så frågar han mycket om till ett exempel ''har du någon bil du använder minnst'' och typ sånna saker, han vet ju att andra folk i staden är mycket rikare än han. hans drömjobb är Mekonom han gillar det eftersom han gillar att meka med fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? då för jag tillgång till flera kanaler, får tillgång till blocket och twitter, du får tillgång till jobb såsom polis, sjukvårdare, falk mm.. det blir även mycket bättre RP eftersom utan medlemskap, ej kan slåss, bli skjuten… så, det är mycket bättre som medlem tycker jag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är svenskar i det och det är ganska många i servern och eftersom det är många i servern är mycket roligare att RP:a och av att det är många i servern så får jag känslan av typ lite ''IRL'' unive är också jätte fint.
Hur hittade du Unive? en dag installerade jag FiveM ''GTARP'' sen så gick jag in i fivem där stog det ''populäraste servern i ditt religion'' så gick in i det fantastiska spelet som hette Multistaden ''unive'' sen så skapade en karaktär som jag ville skulle heta Fredd Käll, sen efter ett tag så skaffade jag en till karaktär som var en tjej som hette Linnea Staffansson, när jag hade spelat mycket då ville jag skaffa en TILL karaktär som hette... Daniel Nygren.
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill ha kul, få många vänner ingame, ha en bra social RP och att jobba på mekonom och att följa alla regler. och vara snälla mot de som är snälla mot mig.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli en typ twitch streamer som är känd och bra i unive. sen som sagt så är mitt drömjobb mekonom. jag är också väldigt noga att inte bli bannad.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? faktiskt inte det är nog bara om jag eller mina kompisar är bannad, jag vill ju liksom supporta denna fantastiska servern så mycket för att gillar den så mycket!