Nekad Rillelele | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rillelele

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Richard

Vad heter du på discord? Rillelele

Vad är ditt Hex:ID 1100001000fd7e6

Ange ditt födelsedatum 14 April 1986

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar så ofta jag kan och är inne mellan 2-8h timmar dagligen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/1187483915485716601/1201312927169392760/1207029831259263076

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vakta servern mot lall, regelbrott, ta bort fordon som har blivit övergivna, Att vakta servern mot det jag skriver innan, kan betyda att jag behöver kicka alternativ banna en eller flera personer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är 37år (snart 38) och tycker att det här med RP är svin kul. Tyvärr finns det många personer på servern som inte kan bete sig. Därför skulle jag vilja bli servervakt för att hjälpa servern att få ett bättre mående och därmed kicka eller banna dessa individer vid eventuellt lallande och regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse av sin makt som servervakt är att till exempel. revivea sina polare i scenarion för att man inte orkar vänta på sjukvårdare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka