Nekad Riley | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riley

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198324285968/

Ditt Hex-ID: 110000115b28210

Vad är din discord tagg? ⁊Riley⁊#9725

Vem var det som bannade dig? ~Aquen

Hur lång tid var din ban? 2300-12-30 [Perma]

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Rasism samt combatlogging ~Aquen Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va rasistisk, men det var jag och en annan kille jag fick grupptryck på mig helt enkelt! Och nu fattar jag varför jag aldrig skulle gjort de! Samt jag compatloggade för jag visste att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag va i senario med polisen där dem jagade mig och min polare som jag ej kör med längre just av att han gjorde de han gjorde på Unive alltså va rasistisk! Men somsagt, dem jagade oss och pryade oss. Så min kompis går ut ur bilen slår en polis och skriker N-Ordet så högt han kan, sen så springer jag ut ska slå andra polisen, då säger min ''Polare'' skrik N-ordet och lämna, och så dum som jag e så gör jag de och visste ej vad jag höll på med asså! Jag combatloggade men som tur fick staffen tag i mig och jag blev Bannad! De va de som hände helt enkelt. Vrf jag gör unban? Jo för jag vill vissa hur ledsen jag e och hur mycket jag vill tbx till servern! **DC** Jag vet inte hur jag blev bannad från DCn men på nåt sätt jag kom in på datorn en dag och såg att jag var bannad**

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt att banna mig! Jag gjorde fel som skrek de och lämnade!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog en polis bil och blev P-bannad *jag var helt ny till fiveM då*
De är den ende

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lyssnat på min ''Polare'' och bara RP som en vanlig person!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, hur fel man kan göra saker och ting!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka