- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snelatravhesten/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ricky Bitch #FreeBobbyShmurda
Vad är din discord tagg? Ricky Bitch#1789
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Halv OOC Ingame ~Ax3l. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning genuint, det kom från ingenstans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid garaget vid torget och väntade på att min vän skulle hämta mig, sedan såg jag en kille som var klädd som en insatsstyrka så jag frågade om han var SWAT. Den killen slog mig och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon var det en felaktig ban då jag inte betett mig på ett felaktigt sett, det var den killen som slog mig i greenzone. Jag själv har blivit bannad för det en gång tidigare när jag råkade slå min vän men nu blev jag bannad efter att ha blivit utsatt för det vilket känns extremt ologiskt
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag laddade precis ned FiveM från intrawebben då jag ville spela ett nytt roligt spel med mina vänner. Jag skapade min karaktär hos den mest framröstade servern i min region enligt spelklienten, eran server. Jag var ny till detta spel och var ovetande om dess egenskaper. Jag testade att hoppa in i en bil då jag inte spelat detta spel innan och ville testa mig fram lite. Sedan visade det sig att det var en tjänstebil vilket jag inte var medveten om.
Jag blev jagad och gripen av polisen, sedan när de skulle sätta mig i bilen blev jag sparkad och avstängd från server
jag har inte tagit någon speciell lärdom av tidigare bans då de har skett utan speciellt underlag, det enda jag lärt mig är att läsa reglerna vilket jag gjort flera gånger om.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget speciellt tror jag då det i mina ögon skedde från ingenstans
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara mer försiktig kanske och inte socialisera mig med främlingar
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ricky Bitch #FreeBobbyShmurda
Vad är din discord tagg? Ricky Bitch#1789
Vem var det som bannade dig? Ax3l
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Halv OOC Ingame ~Ax3l. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning genuint, det kom från ingenstans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid garaget vid torget och väntade på att min vän skulle hämta mig, sedan såg jag en kille som var klädd som en insatsstyrka så jag frågade om han var SWAT. Den killen slog mig och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon var det en felaktig ban då jag inte betett mig på ett felaktigt sett, det var den killen som slog mig i greenzone. Jag själv har blivit bannad för det en gång tidigare när jag råkade slå min vän men nu blev jag bannad efter att ha blivit utsatt för det vilket känns extremt ologiskt
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag laddade precis ned FiveM från intrawebben då jag ville spela ett nytt roligt spel med mina vänner. Jag skapade min karaktär hos den mest framröstade servern i min region enligt spelklienten, eran server. Jag var ny till detta spel och var ovetande om dess egenskaper. Jag testade att hoppa in i en bil då jag inte spelat detta spel innan och ville testa mig fram lite. Sedan visade det sig att det var en tjänstebil vilket jag inte var medveten om.
Jag blev jagad och gripen av polisen, sedan när de skulle sätta mig i bilen blev jag sparkad och avstängd från server
jag har inte tagit någon speciell lärdom av tidigare bans då de har skett utan speciellt underlag, det enda jag lärt mig är att läsa reglerna vilket jag gjort flera gånger om.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget speciellt tror jag då det i mina ögon skedde från ingenstans
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara mer försiktig kanske och inte socialisera mig med främlingar
Har du läst våra regler? Ja