Accepterad Ricko_ | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ricko_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Ricko_

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798758210

Vad är din discord tagg? L00NE#0516

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. igår så var jag med min kompis hemma hos mig och satt då och chillade vid min dator på en amerikansk server. efter typ 30 min när vi har spelat på den servern så går jag och äter och då går min kompis in på servern och håller på och rdmar och vdmar. När jag har ätit upp så chillar vi resten av kvällen och då idag när jag skulle gå in på servern och då står det att jag är bannad pga rdm. jag blir ju såklart förvånad och ringer då min kompis och frågar om han hade vart inne på serven och då säger han "ja det var jag men jag trodde inte du brydde dig om den" fast jag liksom har snackat hela kvällen om att jag kör seriöst på den servern och att han inte ska byta server från den amerikanska vi körde på.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej det har jag ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stänga av eller låsa datorn under tiden jag äter eller är ifrån den. även att man inte ska snacka om vad man bryr sig om då personer ibland känner för att jävlas men it fattar att man vill köra seriöst på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka