Nekad Rexhy | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad heter du på discord? topg0001

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv varje dag ungefär 4 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 2 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/959127625425637436/1140663639842488380/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person ingame som har mer perms än en vanlig person där du har perms till att kunna revva folk och du kan dva bilar och kicka folk och sen kan du även banna folk som håller på att lalla eller som inte sköter sig på servern eller som gör regelbrott. Så en servervakts uppgift på servern är att hjälpa till och hjälpa alla staffs med att hålla koll på alla medlemmar ingame så de sköter sig så inte helpers behöver göra allt utan att de kan sköta de stora grejerna och servervakt kan sköta små grejer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag aldrig har varit de och vill testa på de och se om de är något skillnad på de eller nåt och jag vill bli de för att hjälpa folk på servern så de blir så bra som möjligt och så folk inte lallar eller förstör servern och kicka de eller ban de folk som förstår eller som gör regelbrott så jag vill bli de för att testa på något nytt och hjälpa alla staffs med att ta bort de som inte sköter sig så de inte behöver stressa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man abusar sina perms man har för att antingen vinna i ett scenario som till exempel att man revvar sig själv eller revvar sin polare för att vinna scenariot som till exempel skott scenario eller att man använder toggleid för att kunna se folk genom väggar och se vart folk är nånstans för att lättare vinna ett scenario.
 
Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 10:e Augusti.

Du får ansöka igen den 10:e September. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top