Nekad Reggie | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Reggie

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? reggie417

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Olson. Han är adopterad och kommer ursprungligen från Zanzibar i Afrika. Tony växte upp på Hisingen i Göteborg och har alltid betraktats som ett "problembarn" under sin uppväxt. Vid 15 års ålder stal han sin första bil utan att tänka på konsekvenserna, något han senare skulle ångra när polisen tog honom. Tonys adoptivföräldrar var missbrukare, vilket bidrog till en tuff uppväxt för Tony. Vid 16 års ålder började han själv använda droger och hamnade snabbt i kriminella kretsar.

Tony har alltid haft ett starkt intresse för fordon och vid 17 års ålder började han jobba extra på en bilverkstad i Göteborg. När han fyllde 18 bestämde sig Tony för att flytta till en ny stad, i hopp om att skapa sig en bättre framtid och hitta nya möjligheter. Trots sitt förflutna är Tony en mycket trevlig och lugn person, men han kan snabbt bli arg på grund av sin ADHD.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som medlem kan jag bidra med spännande och underhållande scenarion som skapar minnesvärda stunder för alla på servern. Jag strävar efter att utveckla och fördjupa rollspelsupplevelsen, vilket i sin tur hjälper till att höja kvaliteten på servern. Mitt mål är att göra servern till en ännu bättre plats för alla spelare genom att bidra med kreativitet, engagemang och en positiv inställning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario innebär att du agerar på ett sätt som inte bara gynnar din egen karaktär utan också bidrar till att skapa en engagerande och rättvis upplevelse för andra spelare. Detta innebär att du är villig att låta din karaktär förlora, misslyckas, eller hamna i en ogynnsam situation om det gör scenariot mer intressant och trovärdigt för alla inblandade.

Exempelvis om min karaktär är inblandad i en konflikt med en annan spelare, kan du välja att låta din karaktär förlora en argumentation eller en strid om det passar berättelsen bättre och ger motparten en chans att utveckla sin karaktär. Det handlar om att skapa en balanserad berättelse där alla spelare känner sig involverade och får sina ögonblick att lysa, snarare än att bara fokusera på att vinna eller överträffa andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? METAGAMING: Att använda information som karaktären inte har tillgång till, till exempel att hämta information från Discord och använda det som en fördel i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har deltagit i olika rollspelsmiljöer under flera år. Jag har spelat på servrar som ZantixRP, NorlandRP, CenticRP och BryggerietRP. Under den tiden har jag spelat många olika karaktärer och varit med om många spännande scenarion. Jag har lärt mig hur man skapar trovärdiga karaktärer, bygger intressanta berättelser och ser till att spelet blir roligt för alla inblandade. Jag har också varit med och lett rollspelsevenemang, vilket har gett mig bra erfarenhet av hur man gör spelet engagerande och rättvist för alla. Min erfarenhet gör att jag kan anpassa mig till olika situationer och bidra till att förbättra spelets atmosfär och berättelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack tror att jag har nämt allt som behöver sägas.

Nekad.
Anledning:
Din beskrivning är till 82% AI genererad, skriv en egen text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka