Accepterad ReFlex2122 | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReFlex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: ReFlex2122

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ollan2122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Andersson

Vad är ditt discord namn? ReFlex#4750

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Otto Bengtsson, 22 år gammal, är en rätt lugn kille som inte söker för mycket uppmärksamhet men backar inte för en diskussion. Intressen är mest inom dator samt bilar, med tanke på ålder så söker Otto ett jobb som antingen bil mekaniker eller nått jobb som har med data att göra, men har inget emot hederligt arbete med kroppen. Ottos bakgrund är sådär, fått dåligt med uppmärksamhet som ung men försöker att bli den han alltid velat bli.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ni skall välja just mig är pga att jag är helt ny till detta format men har kollat många streams och vill kunna ge det en ärlig chans, har även en bra och stor fantasi då jag har Asperger Syndrom, vilket gör att hjärnan är rätt duktig på att hitta på saker. Min diagnos är i en väldigt lätt grad och vill ni att jag utvecklar så kan jag absolut göra det muntligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server för mig verkar väldigt proffsig och känns som att det är en bra server att börja inom denna genre.

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? Genom FiveM´s forum

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka