Nekad Redz | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
782
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Ingame va det bennyb

Hur lång tid var din ban? Permanent ingame och discorden vet jag inte.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker joina ingame står det att jag är bannad för emote abuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att staffsen valde att banna mig ifrån ingame för att dem såg bara en pov där man hörde ingame antar jag och då så förstod dem inte så mycket utav själva händelsen, men jag det ända jag vet att jag gjorde va att lalla runt och det va ett misstag ja men det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och en annan person blev nyligen vänner och då valde vi att spela mer, jag sa att jag kunde stanna uppe längre för att fixa tillbaka mitt dygn så jag kan få ett bättre sov schema, så jag valde att göra det, senare va det mycket lall som pågick och vi båda valde att skratta mycket i discord för att vi båda visste att det va fel som sagt men jag och den personen valde att tänka fel, senare innan jag skulle dra så valde jag att dubbelchecka bara så allting va ok och personen sa att allting va ok och det va bara ett spel och inget mer, sen några dagar efteråt vart jag bannad för att jag emote abusade, jag pratade lite med personen som bannade mig ingame och det va bennyb så jag valde att fråga varför jag vart bannad och då sa han anledningen och jag va trött så när vi väl hade konversationen så glömde jag mycket som jag borde ha sagt så jag tänkte att det kanske va bättre att ta upp det dagen efteråt när jag tänkte lite bättre, då valde jag att sätta mig i väntar på support och senare vart jag indragen in till support kanalen och en av supportsen valde att dra för att kontakta bennyb sen typ 10min efteråt vart jag bannad ifrån discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en felaktig ban men senare om den skulle vara permanent för lall vet jag inte, enligt mig och den andra personen som va med så satt personen iaf och skrattade och då antar jag att det va lite lall som inte direkt skulle skada men jag antog fel och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad tidigare för att jag valde att skicka lite grejer i pm till en person som ville ha det och senare klagade på det personen fick, jag fick unban några minuter efteråt för dem insåg antagligen att det va ett misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde inte ha lallat och jag borde ha insett att det jag gjorde va fel och direkt inte göra om det någonsin vilket jag inte kommer, jag inser mitt fel och jag har varit bannad i ett x antal dagar nu och jag känner iaf att jag borde få en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lalla i servern mer och aldrig mer emote abusa vilket jag visste innan men jag tänkte lite på fel sätt så jag ber om ursäkt för det och misstaget kommer aldrig hända igen. jag har direkt inget mer att säga än att jag gjorde fel och ibland gör alla fel och jag fick ta emot mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka