Nekad Redz | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi

Ditt Hex-ID: 11000011ac35947

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem det va som bannade mig på discorden men ingame vart det SecretM

Hur lång tid var din ban? Permanent ingame, discord vet jag inte.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Om jag försöker connecta ingame så står Du har blivit permanent avstängd reason : abuse. När jag försöker connecta till discorden så står det att det är fel på inviten.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att dem valde och kolla logsen efter att dem fick ta ett support ärende att det va ett lalligt scenario pågående och då så såg dem att jag ressade mig själv medans scenariot va igång så dem antog att jag vart med i scenariot och snusade som dem andra gjorde,Eller något i den stilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag körde runt i en bil med kokain på med och pratade med mina vänner som va vid något slags kokain farm, jag valde för att gå och sälja det innan dem för att jag skulle precis sova så jag gjorde det, sen så får jag höra att det är skottlossning vid kokainet för att några jag satt i dc med va sura på en viss person så jag valde och inte säga något, påvägen till stället man säljer drogerna så buggade jag ut ur bilen för jag tänkte inte på konsekvenserna och jag va trött det va klockan 5 på morgon men jag har lärt mig och inte skylla på tiden nu och tänka mer på konsekvenserna men i alla fall så valde jag att begå misstaget och ressa mig själv och sen fortsätta till stället för att sälja det sen så stänger jag av datorn, morgonen efteråt så får jag ett meddelande i discord att jag har blivit avstängd och då blir jag förvånad och sätter mig i support för att kolla vad anledningen vart, jag sätter mig i discord sen så drar zensy mig för att fråga vad jag behövde hjälp med och då så sa jag att jag ville prata med SecretM och då byter han kanal för att kolla om SecretM kan prata och det kunde han, vi skulle precis börja prata sen så vart jag bannad på discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en felaktig ban men jag känner att den kan ha varit lite för grov men ja jag förtjänade ett straff för att jag inte borde ha ressat mig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg att jag har varit bannad förut men jag kan ha fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja angående min ingame ban så kunde jag ha kontaktat SecretM för att få hjälpen jag behövde för att han vart inne men det märkte jag efter att jag ressade mig själv, hade jag tagit det med SecretM så hade han antagligen rapporterat det till någon som kan fixa det och då hade bugget varit löst och jag hade inte varit bannad. Det jag också borde ha gjort va att tänka två gånger innan jag gör något om inte tre gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det är att alltid fråga om hjälp istället för att göra något man tror fungerar, det är alltid bättre med att vara säker och be om hjälp om man behöver det istället för att bara ressa sig själv, Det jag också har lärt mig från min ban är att små grejer kan leda till något stort.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top