Accepterad Redz | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Aktiv Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
208
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/redzyboi/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Redz uwu

Vad är din discord tagg? Redz#3821

Vem var det som bannade dig? Alex goggle

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, /me abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde och banna mig för att jag abusade commandot /me genom att hjälp!! efter att jag vart rdmad av en snubbe och det va fel gjort av mig jag ber om ursäkt. Det jag kunde ha gjort va att skriva i /report och kontakta en support eller högre så hade dem tagit han om situationen bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan snubbe pratade utanför sjukhuset, Jag la några kommentarer angående hans kläder och sen så började han slå mig och då efter att jag dog så skriv jag /me hjälp!!! för att jag trodde inte att sjukvårdaren visste att jag va död/knockad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle nog säga att en varning hade nog passat bättre eller något sånt jag känner att en ban för något så litet är lite onödigt men som sagt alla drar olika beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare och varje gång efter det så har jag varit unbannad och lärt mig av mina misstag och inte gjort om dem för det är bra att lära sig av sina misstag, Dem tidigare bansen har varit typ rdm osv och jag har lärt mig utav dem genom att inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat vänta på sjukvårdaren och låtit han kolla med mig om allt va okej sen kanske ha hjälpt mig istället för att abusa kommandot /me vilket va fel i denna situation eller inte ha varit framför sjukhuset alls för jag hade inget och göra där eftersom att jag inte behövde någon vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja från varje ban jag har haft har jag alltid lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top