Nekad Rednax_hult | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rednax_hult

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Rednax_hult

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798915344/

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? im the froggy man#5021

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. mitt namn är rednax jag är född 1989 den 25 augusti, jag kommer ifrån sverige. jag är snäll, social, energisk, trevlig och hjälpsam. Jag är intresserad i bilar/fordon och datorer min favoritmat är tacos. Mitt drömjobb är ambulansförare eller polis/securitas. min andra mest viktiga dröm är att bli rik och ge tillbaka till mina föräldrar som hjälpte mig och mina syskon genom en väldigt svår barndom men tyvärr så gick min mamma och pappa bort i cancer så det jag tänker mest på i livet är att vara snäll, trevlig och hjälpsam till alla andra. :)

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är snäll, trevlig, energisk och jag är respektfull och jag lyder reglerna bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli White listad på denna server för jag vill ha en bra och rolig server att spela på.:)

Hur många timmar har du på FiveM? jag har runt 80 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den genom min kompis han sa att det var den bästa servern i Sverige så tänkte prova men det låter som att det är sant ;)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har inte blivit bannad på denna servern det är första gången jag spelar på den:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar lite på farjestadenrp men den har så mycket buggar att det blir tråkigt att spela på den, så tänkte prova nå nytt;)

Vidare till intervju.

Ansökan var lite bristfällig men du får en chans att utveckla dina svar på den muntliga delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka