Nekad realtrixzy | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realtrixzy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273019930/

Ditt Hex-ID: 110000112a4401a

Vad är din discord tagg? _realtrixzy_ / Trixzy™

Vem var det som bannade dig? Nån discord bot ni har eller var det någon ägare

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-20 023227.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ingen staff som bannade mig det var en bot som när jag skulle verifiera mitt konto!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit hackad och skulle göra ett nytt dc konto då jag skulle verifiera mitt dc konto på unive då vart jag bannad av en bot eller ägaren tror jag. För de var ett nytt konto som jag var inloggad på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en felaktig då jag inte gjort något fel en att försöka verifiera mig på Unive Roleplay Discorden!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte verifierat mig haha

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nae då det var en felaktig ban kanske att man inte ska verifiera (DETTA VAR ETT TAG SEN)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Du linkade ditt nummer med ett bannat konto om du blev bannad efter telefonverifiering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka