Nekad RealCatenTom | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Ditt discord namn: realcatentom

Ditt Hex-ID: steam:110000157a322a0

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim+ban 4 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo, jag tror att Ludde tog det här beslutet för att han tyckte att jag kanske överreagerade eller "fearpade", som han kanske såg det. Jag kan ändå lite förstå hans synvinkel, för om man kollar på det från hans håll så kanske han trodde att jag inte hanterade situationen på rätt sätt eller överdrev. Men samtidigt så vill jag verkligen förklara mitt perspektiv för att ge en bättre bild av varför jag reagerade som jag gjorde. Det kändes som att det var en missförståelse, och jag vet att jag inte menade att skapa problem eller dra onödiga konsekvenser. Det var nog bara en stressig situation där jag kanske inte tänkte klart och blev för osäker på hur jag skulle hantera allt. Så ja, jag tror att han gjorde det beslutet för att han inte förstod var jag var på väg eller varför jag reagerade så som jag gjorde. Det känns som att vi helt enkelt inte tolka det på samma sätt

Hur är beslutet felaktigt? Jo, jag tycker att beslutet var helt felaktigt, för när jag såg på situationen från mitt perspektiv var det ganska klart att jag gjorde rätt. Jag såg ju bara två personer framför mig som var helt fokuserade på att hålla koll på tre andra som verkligen skjöt mot dem med sina vapen. Jag såg det som en farlig situation där jag behövde agera för att överleva, så jag valde att "fearpa tänkte på min karaktärs liv” för att skydda mig själv. Det var ju det enda logiska alternativet i det läget, och jag kan inte förstå varför jag skulle bli straffad för att jag gjorde det. Jag agerade för att säkerställa att jag inte hamnade i en situation där jag riskerade att bli skadad. Alltså, jag tycker verkligen inte att jag gjorde något fel – tvärtom, jag agerade snabbt och effektivt för att överleva, och det borde egentligen uppskattas istället för att straffas. Jag gjorde exakt vad som behövde göras, och det var inget konstigt eller fel med min reaktion.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: aa fan dom skött oss ox å on sight så tycker det oxå var ett orättsvist beslut här ser man att dom skjuter föran från ingen stans https://medal.tv/games/video-horror-society/clips/jvhod58WwyCaG8vHm?invite=cr-MSxvZVEsMzk1NjczNyw

@LUDDE tycker jag förtjänar att få tbx för jag stod upp för vem det var hade jag inte sagt något hade ni inte vetat och om du tyckte jag gjorde fel så ska jag se till att inte det här sker igen💯

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka