Nekad realbadass | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbadass

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andy

Vad är ditt discord namn? PAPRIKAN#1938

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter, Bert Carlsson och är kriminell. Han påverkas av verkligheten. Hans intresse är att bli storkriminell. Hans känslor går givetvis till hans vänner som blir mördade av deras/hans fiender.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar väldigt mycket förutom måndagar och fredagar då jag jobbar med människor med svårigheter så som diagnoser. Så jobbar bara 6 timmar per vecka vilket menas med att jag kan ägna mycket av min tid till just denna server. Kan också spela bra som kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är på bådas sidor i till exempel ett gäng.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst regler. RDM = Om du till exempel skulle dra upp ditt vapen och börja skjuta på oskyldiga människor... VDM = Om du skulle köra in i oskyldiga människor och powergaming = om du till exempel beter dig som om du skulle vara mer kapabel än alla andra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite men inte jätte mycket. Dock så bryter jag inte mot regler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är 21 och ingen p12a

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär (Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? )

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka