Nekad Real_Yummy | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real_Yummy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972385775

Ditt Hex-ID: 11000013c53b9ef

Vad är din discord tagg? Jesus christ#1461

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 23 timmar 59 ninuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte det var en snubbe som kom och slog min kompis, och då ba hjälpte jag honom och slog snubben två gånger. vet it varför jag blev bannad vi slogs av en avledning och de förstog nog it staffsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min 2 kompisar stog vid piren me våra bilar, så kommer en kille och börjar prata med min kompis om att köpa bilen och då säger min kompis nej. Då blir den här killen arg av nån anledning och börjar vara dryg mott oss, 15 sek efter vi argumenterat slår han min vän. Då min vän blir slagen så slår han tillbaka och då hoppar jag och min andra vän ut för att hjälpa till om de eskilerar mer. När min kompis blir slagen enu en gång så springer vi och hjälper till och då springer han iväg. Då kommer nåra andra å frågar min kompis varför han slår han då säger min kompis att han lekte/lallade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig ban för att vi hade en anledning och enligt oss lallade han för han var flint och hade outfiten man börjar med så vi förstod att han lallade. Tycker med att adming borde fråga vad som händer ist för att banna dom vet it hella scenariot och de gör folk arga och kan gå till att dom it kör mer på servern. Jag tror på denna servern men minna kompisar gjorde it de av ungefär samma anledning så blev dom bannade och sen nekade ba för att admina it kan reglerna eller för att dom it har samma åsikter tycker de är väldigt slarvigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första kommer jag it ihåg. 2 för att jag hoppade med cykel och visste it att de va en bugg men admin förstod det sen och avbana mig efter förfrågan. 3 för att jag och minna vänner tog bilder på poliser och va repotrar och störde it polisen ett dug men en admin kom fram och var väll på dåligt humör och bannade oss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte slog han två gånger av en anledning, vill aldrig sloss på detta tycker det e onödigt men när han börjar slå min kompis tycker jag vi borde få försvara oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså somsagt tycker bara dehär e ba larvigt, tro mig har läst reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka