Nekad RaztmPC | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaztmPC

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakke

Vad är ditt discord namn? Raztm

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Nils Pysling Karlsson, 25 är en underlig individ. Han bryr sig inte om vad andra tycker utan att han ska ha roligt och leva loppan. Han kommer ifrån en fattig bakgrund ifrån syd-afrika. Han och hans familj fick gå många mil varje dag för att få det nödvändiga. Så att stå på benen, det kan han utan problem. Han tycker mer om att ge än att få. Han vill att vem som helst ska gå fram och fråga om saker. Han vill hjälpa alla med allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda extremt roligt och konstiga scenarion. Är inte rädd för att bjuda på mig överhuvudtaget. Vare sig motpartern är ny eller rutinerad så ska jag få personen att känna att dom vill fortsätta spela efter scenen är färdig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenen inte ska ge något genuin vinst till mig och allt till den andra personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inge vdm, rdm, meta/power gaming. Sunt förnuft är självklart. NLR och döden går hand i hand.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat gta på xbox, PlayStation och fivem i många år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är 21, glad och pratsam grabb. Gillar att prata med alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka