Nekad Razmuu | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Razmuu66

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
20
Användarnamn: Razmuu

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianoor

Vad heter du IRL? Rasmus

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca 200 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på jobbet pga av att jag har sett ungerfär 3 chefer som har avgått efter 1 dag och om jag blir chef så kommer jag att spenderamycket tid på firman och jag kommer att stanna kvar länge och vara en bra chef för mina anställada ooch kommer att vara där varje dag och kolla kassan och få in mer anställda så vi gör processen snabbare så att inte en person står i en klunga med 20 personer runt om sig. Och jag kommr jag att stanna kvar länge och vara en bra chef för mina anställada.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit anställd i 4 dagar nu och idag skulle jag ha blivite befodrad men eftersom chefen sa upp sig så blev jag inte befodrad
Berskiv din karaktär? min karaktär är en pratglad person som gillar att vara trevlig mot andra personer och att han gillar att hålla på med bilar och att han är en snäll kille på 30 års åldern som inte har någon fru eller barn

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter min skola och så kommer jag var inne lite längre på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Tillbaka