Nekad RAZIK | Medlem ansökning [Wille#6958]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? ♛ RAZIK ♛#6691

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Jag är 18 år gammal och jobbar för tillfället på Postnord AB, men vill ansöka om att jobba som mekaniker, bärgare, polis eller sjukvårdare ett yrke som man hjälper personer i då jag gillar att hjälpa till i samhället. Jag har ett stort bil intresse speciellt för sport bilar och tyska bil märken så som Bmw, Audi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar att spela mycket rp och gillar att köra lite seriösare spel. Jag vill hjälpa folk med att jobba på olika jobb som man kan hjälpa folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den mest aktiva svenska serven, den har många spelare, det är bra rp och ingen oseriös server, det är den bästa svenska serven enligt mig.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en svensk server med många spelare i som var bra med bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara så seriös som möjligt och spela som i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt börja jobba på något jobb som man hjälper folk i så man kan ha någon mening i samhället.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag brukar inte spela på andra servrar jag vill mer satsa på en.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top