Accepterad RAZIK | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Vad är ditt namn i verkligheten? 110000116b6340d

Vad är ditt discord namn? RAZIK#6691

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Karlsson. Han är 22 år gammal och är svensk, hans mamma är svensk och hans pappa är svensk. När han var liten hade han en bra uppväxt i en bra och trygg familj han hade tre syskon, tre bröder alla hans bröder var äldre än honom. Men han hade en bra och normal uppväxt och var mycket intresserad av motorer och bilar redan som liten. Han hade ett stort intresse för motocross när han var 6 år gammal och gick i förskole klass fick han sina första cross det var en China cross 50cc. Ända sen dess har han fastnat för fordon och speciellt motocross. Han tävlade mycket när han var ung och även sm i motocross. Hans favorit märke var och är KTM. Idag är han också intresserad av bilar och fordon och fortfarande även motocross. Har han en KTM 450 sx-f men för tillfället tävlar han inte just nu. Han gillar att hjälpa folk han vill jobba på ett jobb som man hjälper till i samhället så som mekaniker, sjukvårdare, polis osv.. så medborgarna känner sig trygga i vardagen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill just bli medlem på Unive för att det är enligt mig och många andra den bästa svenska servern. Jag kommer även bidra med en hög och seriös nivå av roleplay och kommer inte lalla eller bryta mot reglerna. Jag kommer vara en trygghet i samhället för jag kommer jobba som antingen mekaniker, sjukvårdare, polis nåt yrke man hjälper folk. Jag har roleplay mycket i mina dagar och vet hur man roleplayar bra och seröst. Jag har även kört på Unive länge och kan alla regler bra allt om RDM, VDM, POWERGAMING, COPBAIT, COMBAT LOGGING, META GAMING, FEAR RP, SUNT FÖRNUFT osv...

VDM-Att man använder sitt fordon som vapen.
RDM-Att man dödar någon utan anledning.
COPBAIT-Att man hetsar polisen för att dem ska jaga än.
COMPAT LOGGING-Att man lämnar servern för att slippa scenarion.
POWERGAMING-Att man t.e.x krashar rakt in i en väg utan och lossas som ingeting.
SUNT FÖRNUFT-Att man gör saker man inte skulle gjort i verkligheten t.e.x snor en bil framför ägaren.
FEAR RP-Att man ska vara rädd och värna om sitt liv om man t.e.x blir hotad.
META GAMING-Att man använder OCC information ingame.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är den bästa unive servern enligt mig och många andra, det är många aktiva spelare inne, folk roleplayar på ett seriöst sätt och bidrar men en seriös roleplay. Unive har aktiva staffs som sitter och håller koll hela tiden vilket är bra. Unive är en av dem aktivaste servern i Sverige.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på Twitch och har kollat mycket på FiveM roleplay på svenska och jag har sätt att många kör på Unive och alla rekommenderar denna server och säger att det är den bästa med aktiva spelare, staffs. Därför valde jag att gå in och testa och dem hade rätt att det var en av den bästa servern med aktiva spelare, staffs, supports, admins.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med en seriös och hög nivå av roleplay och ta allt som i verkligheten inget lall och följa alla regler. Jag kommer även vara den som är snäll och bidrar med en trygghet i samhället och vardagen som att jobba inom att hjälpa folk som t.e.x mekaniker, sjukvårdare, polis osv... Jag är även sån person som stannar och hjälper ifall en person har krockat stannar jag och frågar om hur den mår och om den behöver hjälp och ringer sjukvården. Om någon frågar om t.e.x skjuts hjälper jag dem såklart att skjutsa dem till dems destination.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att folks ska gilla mig och tycka jag är en snäll person som gör någon nytta i samhället är almänt snäll och ställer upp och hjälper folk bidrar med en bra nivå av roleplay och tar allt seriöst fast scenariorna kanske inte är seriösa. Så att alla ska känna sig trygga på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server för tillfäller och kommer nog alltid köra på Unive för det är den bästa med bra script och har aktiva spelare och staffs.
 
+rep en vettig person som verkar vilja höja rp nivån och utveckla servern
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top