Nekad RAZIK | Ban överklagan [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAZIK

Icke Medlem
Meddelanden
840
Reaction score
230
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/albin_tapper/

Ditt Hex-ID: 110000116b6340d

Vad är din discord tagg? RAZIK#6691

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Ip-bannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan ... Kunde inte accepter inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Flame valde att banna mig för att jag sa (är du dum) för att jag hade gått in i support väntrummet på Unive Discord servern och jag fick inte prata till punkt och berätta allt så jag blev arg och sa att han var dum. Vilket var fel för jag skulle bara lyssnat och acceptera att jag inte fick prata klart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Flame bannade mig på Unive FiveM servern, så jag gick in i support på Unive Discord servern. Jag pratade med en support och han sa att jag var tvungen att prata med Flame eftersom att det var han som bannade mig. Flame kom in i support kanalen på Unive Discord server och jag undrade varför jag blev bannad och han förklarade varför och jag förstod hur han tyckte. Men när jag skulle förklara det som hände, min sida, och hur jag tyckte sa han bara att jag inte kunde diskutera mer att jag var tvungen att göra en ban överklagan på unive.se vilket jag skulle gjort istället för att säga emot och fortsätta förklara. Du avbröt han mig vilket jag förstår nu i efter hand att jag bara skulle skicka in en ban överklagan men jag blev arg för jag inte fick prata till punkt och berätta allt så jag sa (är du dum kan jag få prata till punkt) vilket jag förstår nu var jätte dum och jag ångrar verkligen det men det går inte att ta tillbaka så jag fick en ban för (staff disrespekt) och jag fattar varför det var inte en bra ide at

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag förstår precis varför Flame bannade mig och jag hade gjort samma sak om jag var han. Det var jag som gjorde fel att kalla honom dum. Jag kommer aldrig göra om det mot honom eller någon annan. Men jag blev arg och inte tänkte mig för vad jag sa och konsekvenserna blev som dom blev och jag förstår verkligen varför jag blev bannad men jag ångrar mig så otroligt mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 8 gånger tidigare på Unive FiveM servern men jag är unbannad nu vilket jag är glad över men jag har aldrig blivit bannad på Discord tidigare. Oftast har mina bans varit små men jag har tagit lärdom av mina tidigare bans på Unive FiveM servern att följa alla regler till punkt och pricko från och med nu. Men mina bans har även lätt till att min roleplay karaktär har utvecklats så jag kan roleplaya bättre och seriösare och bidra med en seriös nivå av roleplay på Unive FiveM servern. All har varit nya nån gång och alla har gjort fel men det har format mig till att min roleplay är bra idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda att inte kalla Flame dum. Jag skulle inte fortsatt försöka prata jag skulle bara göra en ban överklagande och acceptera att jag var bannad men istället blev jag arg och gjorde bort mig ännu mer som ledde till mer konsekvenser att jag blev bannad på Unive Discord servern också vilket var dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban att inte säga emot staffs och acceptera att jag är bannad och inte göra saken värre. Jag gjorde fel och inte Flame som bannade mig han gjorde helt rätt som bannade mig och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka