Nekad Raywin | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raywin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Raywiin

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Rayw1n#5923

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Bengtsson, 28år gammal och härstammar ifrån Halland, Han bestämde sig för att försöka starta om sitt liv och efter rekommendationer beslöt han sig för att testa sin resa till Unive för att bosätta sig där, förutsatt att han får bli medborgare i staden. Han har tidigare jobbat med diverse ströjobb och kan lite om mycket. Hans målsättning är att bredda sin bekantskapskrets för att sedan försöka sig på ett fackmannamässigt jobb.
Innehar ett starkt motorintresse, Han har byggt ett par bilar som han sedan har tävlat med. Temperamentet är labilt. Vänder väldigt fort, med en smula utav lite överskottsenergi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att försöka bidra med så bra RP jag kan, som även försöks hållas intressant. Bidra till glädje och skratt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är lätta men strikta regler och utav tiden jag haft här hittils (Raywin Theone) så följs det, för det mesta i staden. Vilket gör att det känns som att alla spelar på samma villkor. Där kan jag trivas.

Hur hittade du Unive? Via FiveM, men tror mig sett videos genom tiktok också som väckte mitt intresse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är för att utveckla min RP-knowledge så att säga och vidga mina vyer inom kategorin.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att få min karaktär med en bred bekantskapskrets samtidigt som man längre fram kan jobba flitigt och dra in lite stålar för att kunna njuta utav livet samtidigt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka