Nekad Raxy | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? __Raxy

Vad är ditt Hex:ID 11000011bca0c54

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. under sommaren skulle jag säga varje dag i ca 9 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...9016fbc303146b9c9d5d55132597460545b05225d476&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ett servervakts upp gift är attvara som en mindre styaff som hålelr koll påservern så ingen gör något fel och så att allt görs rätt. man kan revva folk ifall de buggar eller sv banna för att få bort tex lallare. min uppgift är att vara som en mini staff kan man säga där man håller koll undercover på servern så allt görs rätt och att man även bannar folk fär regel brott samt hjälper ifall nån har dött av bugg. man ska vara en hjälpsam person

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna hjälpa till på servern utan att vara staff och känner att detta är perfet att vara därför att då får jag verkligen göra något på serven men inte behöva vara super aktiv som det är med staff och därför anser jag att servervakt är perfekt för just mig. jag vill också bli för då får jag ändå visa framfötterna i olika sitsar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse skullej ga säga är när man tex revvar sina kompisar fast man inte får för att man ska tex vinna ett senario ett annat kan vara att man lall kickar sina polar eeller bannar felaktit. en annan sak kan vara att man revivear sig själv när man dött för man kanske kommer bli 12ad eller att man bara allmänt lallar runt som sv

Senast ändrad:
Nekad
Anledning: Inte tagit intervju under 48
Du får ansöka igen om 1 vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka