Accepterad Ravioli med boysen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ravioli med boysen

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Ravioli med boysen

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jason Voorhees

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jason Voorhees och han är 22 år gammal. Han har alltid gillat el verkstäder och han har haft ett stort intresse för skolan. Han vikarierade en gång på en elverkstad men det tog inte lång tid innan han blev utskickad ur verkstaden år 2022. Efter det har han gått fram och tillbaka från kriminella jobb till lagliga jobb. Jason Voorhees har också haft det bra i skolan. Han gick ut och tog studenten. Hans familj hade det svårt när han var barn och hans mamma drog efter han blev född. Han har levt med sin pappa hela sitt liv och hans pappa var kriminell. Efter studenten dog hans pappa i en skottlossning och efter det började han då jobba som lärare. Men efter han fick sparken så mådde han dåligt och gick med i ett kriminellt gäng. I det kriminella gänget fick han några vänner men han fick också fiender i gänget. När han bestämde sig för att lämna gänget gick det inte lika bra som han trodde det skulle gå. Medlemmar i gänget blev beordrade att döda mig eftersom jag tydligen var en förrädare för att jag lämnade gänget. Han åkte till en flygplats och drog ifrån Sverige. Han åkte till Frankrike och skaffade nya vänner. Sedan levde han ett normalt liv, lite små kriminell men ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med mycket social rp. Mycket kreativ rp samt roliga kraktärer. Kommer försöka göra unive till ett bättre ställe för de som är nära mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det kul för båda parterna. Att hoppa ut med en automatisk shotgun ur en tillexempel bagagelucka för att sedan döda hela bilen är inte ett kul sätt att rpa på. Ett alternativ är att kidnappa. Då har den personen chans att kunna gå levande därifrån. Utan att bli 12 timmad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot många regler. Kommer inte ihåg men har blivit bannad någon gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempelvis, VDM. Man använder sin bil som ett vapen. RDM, random deathmatch. Man dödar någon helt utan anledning. NLR, new life rule. Man kommer tillbaka till en skottlossning efter man har dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tycker jag inte är relevant.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Hittar ej din Discord.

Tillbaka