Nekad Rassewiththeboys | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rassewiththeboys

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? rasse.ww

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014b28d0d6

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går in på servern och brukar jobba lite som DHL förare sen så brukar jag åka runt med min polare och köra lite trängen. Jag brukar byta bilar i bland osv. lite svårt för varje dag ser ju annorlunda ut.

Hur länge har du varit medlem på Unive? från oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1053394342510870578/1183205077272502352/image.png?ex=65877c99&is=65750799&hm=cb539944812188db5025e12661b8e50f2d08dab9b8ca66679f236f7a7dffd55e&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på servern under tiden dem rollspelar och inte specca eller flyga runt i noclip. Ser man folk som gör grova fel, lallar eller liknande så kan man då ta chansen och banna dem och sedan clippa för bevis. Som servervakt har jag för mig att man endast kunna banna i 30 minuter så ser man nån som gör ett grovt fel kan man banna dem i 30 minuter och sedan tillkalla en högre uppsatt och visa beviset sedan förhöja personens ban i och med vad den har gjort. . Det är ju inte heller alltid man måste banna nån utan ser man nån som bara lallar lite väl mycket så kan man ta och kicka dem och skriva till personer i kicken att den inte ska göra om det och att de kommer bli högre konsekvenser om personen fortsätter . vi svs ska alltid hålla koll på att folk spelar efter suntförnuft och regler samt så ska vi svs ta hand om dom lite mindre sakerna på servern t.ex titta runt på gz vad folk gör kicka folk om dom slåss på gz men om nån drar upp ett vapen/kniv och dödar individen så kommer det bli svban sedan kommer jag clippa det och visa högre om den högre uppsatta känner att den vill förlänga då kommer det bli så . svs tar hand om små sakerna är för att dom högre uppsatta ska ha tid med dom större sakerna på servern och inte lägga tid på smågrejer så att det blir mer aktiva staffs i andra saker en slåss på gz osv. vi servervakts får ej lalla och måste alltid tänka på vår rp för serverns skull samt alltid följa suntförnuft.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta för alla Helpers/staff/mod så dom kan fokusera på dom stora grejerna medans jag tar hand om regelbrotten. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig Jag vill hjälpa unive så gott jag kan med rpn. Jag vill att alla som kommer hit till unive ska inte känna att det är en lall server medans en bra rp server där alla kan ha så hög RP Miljö och nivå som det bara går. jag har också bra efaranhet med att vara servervakt då jag var det för ett tag sen på ortenwave sen så blev jag mod sedan men det har gått ett tag och jag har valt att bytta hitt och vill bli sv här. jag vill nå serverns bästa rp och inget lall. kan också alla commands mm.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo man kan kicka folk bara för att man tycker att det är kul och om man är i en skottlåsning så kan man använda toggleid för att kunna se motståndaren igenom vägar och så vidare. Man kan också banna sina polare bara för att dom är sina vänner. aa typ så

Nekad Plagiat Sök igenom 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka