Nekad Rasse360 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Rasse360#1967

Mellan vilka tider kan du oftast spela? MÅNDAG
15-22
TISDAG
15-17,30 sedan 20,30-22
ONSDAG
15-22
TORSDAG
15-17,30 sedan 20,30-22
FREDAG
15-23:30
LÖRDAG
09-23:30
SÖNDAG
10-22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja i början på Juli

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att hjälpa dem som spelar unive och hjälpa dem som inte kan varna alla som bryter mot reglerna, till exempel VDM, OOC och människor som huvudsakligen gör LALL. Om det behövs kommer jag att se till att Kicka eller SV förbjuder människor, men först se om detta inte var avsiktligt osv. Jag såg nyligen många människor säga ooc och lalla, jag vill stoppa det eftersom det förstör rp, jag vill lära andra hur man rp och varna dem, kanske chatta med folk på dc för att se om de kan alla regler, om du vill inte bli förbjuden på den här servern, detta är viktigt eftersom det är strängt förbjudet att bryta mot reglerna snarare än de grundläggande reglerna. Ju mer du spelar rp per sekund, desto fler nya saker lär du dig. Jag kommer ihåg att jag inte läste reglerna, men jag vill kolla med folk om de faktiskt läser reglerna så att de inte riskerar att bli förbjudna. Eftersom det är många som spelar på unive så vill jag underlätta för supporten så dom inte behöver ta varenda åtgärder.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill att rp:n ska tas fullt seriöst för jag stör mig verkligen på folk som förstör rp:n så de känns bland annat bra att kunna kicka dem eller banna vid sådanna tillfällen. Jag vill också förbättra min rp vilket jag känner kan vara bra som SV. jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer försöka lära folk reglerna och gå med åtgärder med folk som bryter regler och jag tänker förbättra rp:n men som för det mesta är bra på denna server och det är väldigt imponerade. Jag vill helt äntligen servervakta servern så att vi kan göra det till en av de bästa i europa som vi egentligen redan är. Jag kommer göra mitt bästa att lära folk och vakta servern och gå me åtgärder som att kicka och sv banna folk som inte följer reglerna och kommer hjälpa folk inte kan reglerna och försöka lära de i ett discord call till exempel.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer att försöka lära människor reglerna och vidta åtgärder med dem som bryter mot reglerna, jag tänker öka rp men det är bra i de flesta fall på denna server och mycket imponerande. Jag vill äntligen skydda servern så att vi kan göra den till en av de bästa servrarna i Europa som vi verkligen gör. Jag kommer att göra mitt bästa för att lära människor och skydda servern och vidta åtgärder som att sparka och förbanna människor som inte följer reglerna, och kommer att hjälpa människor som inte förstår reglerna och försöka lära dem under oeniga samtal.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill vara en server vakt eftersom jag är en mycket sällskaplig person som kan göra rp bra och har ungefär ett aktivt år runt halsen! Och jag tror att jag kommer att göra mycket bra som dem, inte svika någon och förbättra rp -nivån och förbättra all den gamla och nya rp -upplevelsen. Jag tror att jag kan ta ansvar, hjälpa anställda och så vidare. 99 %% Jag kan vara ledig på dc medan jag spelar spel. Om något händer måste du kontakta mig snabbt. Lycka till unive och alla nya och gamla spelare. Och jag hoppas kunna förbjuda dem som gör saker som misslyckad rp. Jag kommer svbannat alla jag ser skriver "/sme daydream" eller "/sme Sover" när de är halv ooc och de misslyckas rp eller så är de naturligtvis beroende av dig helt hemma och skriver "/sme daydream" "Dream" så de är en annan sak, men om du kör på gatan borde de ta sig ut direkt. Inget snack om saken ooc passar inte in i fivem rpt de är nog en av dem viktigaste reglerna jag anser efter Meta gaming.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename du kollar folks namn /toggleid du kollar folks id /giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen /tpm du tpar dig till din marker på mappen /clearinventory (id) du rensar ngns inventory /bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig /clearall du rensar chatten för alla /freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig /sqlban eller /ban du bannar ngn /setjob (id) du ger en person ett jobb /givemoney (id) för att ge ngn pengar /sqlunban du unbannar en person /sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet /who (id) du ser om ngn är medlemeller inte /giveitem (id) för att ge ngn ett föremål /announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart /sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade /spec du spectatar ngn som du väljer på en lista /kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern /pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder /dv du tar bort bilen som är vid dig /revive (id) du revivar personen som du skrev in i id /v (bil) du spawnar fram en bil /goto (id) du tpar till personen du skrev in id på

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad i min start på unive då jag kanppt visste reglerna. Jag blev bannad en gång för lallare o en gång för vdm, men som sagt var de när jag var ny rp:are, icke medlem och inte kunde reglerna som jag kan bra nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar endast på unive

+REP Någon som lägger ner tid på sin ansökan! Extremt bra gjort! Dock så skulle jag säga att mogenheten inte har hunnit komma för din ålder! Men jag tror ändå att du kan klara av arbetet som Servervakt dem kommande månaderna! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka