Accepterad RasmusRP | Whitelist ansökning [niklasson_12FN, Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RasmusRP

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: RasmusRP

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rassepojken/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Andersson

Vad är ditt discord namn? Rasmus#2420

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Matin Balaj 20 år lillebror till Francis Balaj men agerar väldigt ofta som den mer vuxna. Som barn hade det alltid varit krånligt hemma. Nedsupen alkolistfarsa som drog med ett nytt släp varje gång han varit ute och festat samt min bror som alltid inte riktigt dragit fram den roligaste sidan av sig själv eller i mina ögon förvärrar allt.
Hemma var det alltid vi barn som fick gå ut på dagen för att handla mat när inget fanns i kylen eller försöka hitta en inkomst, oftast var vi tvungna att skippa några skoldagar för att kunna äta något på dagen. Jag fick jobb på en pizzeria nära hem och hoppade av skolan när jag var 17 för att jag och min bror skulle kunna bo kvar.

Vid detta laget var farsan borta nästintill 24 timmar om dagen och kom bara hem för att sova eller sno våra pengar. De va då jag känna att Francis började bli mer och mer inställd på att rymma våran misär som han kallade de och flytta för att lämna farsan. "Dör han så dör han." sa han. Jag försökte få honom att tänka över det men har han bestämt sig så har han det. Jag följer hellre med min bror till chansen för att hitta en bättre plats för oss än att stanna med farsan.

Vi flyttade till en stad som var ännu värre. Min bror och jag flyttade ifrån varandra och levde våra egna liv. Jag började som bilmekaniker och tjänade ganska bra och hade det fint rent allmänt. Visst rökte jag lite gräs ibland men aldrig något mera. Men en dag kom Francis hem till mig en regnig dag mitt i natten och jag kände direkt på mig att han var påverkad av allt möjligt. Han berättade om hur hans familj gått i bitar och hur vi måste flytta igen. Jag var tveksam men jag förstog honom när jag såg hans ögon och hur han verkligen menade det. Samma dag tog vi flyget till vårat nya liv.

Det har alltid varit jag som varit den sunda sidan mellan oss bröder och ofta jag som måste komma med lite vett. Skolan var inte det roligaste och jag skulle inte kalla mig själv smart, men jag är inte tappad heller.
Jag kan vara bra på att hitta pengar när det behövs oavsett hur moraliskt det är men jag vill gärna stanna utanför det som kan sätta mig bakom galler och jag försöker hålla min bror på samma väg.
Jag gillar bilar och allt med fart,motorer och ljud och har inget problem att smutsa ner mig för att höra ljudet av en nylagad bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har väldigt mycket erfarenheter av RP i allt som FiveM, Arma 3 och Gmod mm.
Jag tycker om att göra roliga scenarion med folk eller bara träffa människor. Jag har erfarenheter från jobb på båda sidan av lagen och jag går väldigt djupt i RPt när jag väl kommer in i det. Har inte spelat fullt på någon server än men jag vill hitta den perfekta för att slippa att alltid skapa nya karaktärer eller börja om.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Från vad jag har hört så känns denna servern som den har ett bra community med roliga spelare och en bra allmän känsla.

Hur många timmar har du på FiveM? 553

Hur hittade du Multistaden? Min kompis skickade den till mig och då sökte jag upp lite info om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej söker efter rätt server

Skynda.
du har till 23:00 på dig att ta din muntliga intervju, annars automatiskt Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka