Nekad rasmuspalm | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rasmuspalm

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max wallin

Vad är ditt discord namn? maxwallin

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Rasmus Palm även kallad palmen. Därdå han är född i sverige och har en hel svensk familj. rasmus dricker för ofta alkohol t.ex sprit och öl mest. rasmus är född 2005 och har ett stort fordons intresse men mest har han intresse för volvo och precis idag har han tagit sitt körkort. Han har innan kört utan kortet men ingen har stoppat han
han har haft en dröm sen sedan han var barn till att bli mekaniker men de visar sig luta åt de dåliga hålet NU när han har flyttat till unive och han längtar till han får sina nya vänner. NU när han han har flyttat hit så kommer han trivas bra. för det gjorde han inte hos sin familj och andra vänner. hans uppväxt var väldigt otrivsam och han blev lämnad nu av sin familj eftersom de tyckte han var så stor till att kara sig själv och slängde ut hgan på gatan. Han har även försökt rymma mkt när han var liten men de går bara några dagar innan han var hemmma igen. Han har haft mycket skit med polisen och sånt. och även bott hos foster familj ofta.

Till tal om hans kläder så använder han ofta att ha på sig tjocktröjor och jeans men nu när det är vinter så är de jacka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan dra med en hög rp. jag har rp:at sen 2021 på fiveM men har tagit stora pauser till och från och tyckt att de har varit väldigt bra och trivs väldigt mycket på unive. Och jag rpar ganska seriöst men vill även göra det roligt för andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och även låta motpartnen vinna i scenarium för att göra rpn roligare. Det kan även innebära att dra ut på ett scenarium för att göra rpn roligare för motpartnern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Sunt förnuft att agera som irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat här sen 2021 men inte vart inne på servern jätte ofta. men nu har jag vart inne länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kmr vela utveckla mej till kriminell

Nekad. Utveckla din karaktär mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka