Nekad Rasmus416 | Medlem ansökning (VILE440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Johansson

Vad är ditt discord namn? Rasmus#1111

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska snäll och omtänksam karaktär som vill hjälpa folk och se om folk mår bra. Min karaktär är ochså en som inte bryter mot regler eller gör något dumt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan hjälpa och utveckla servern och hälpa till med saker som folk kanske vill ha hjälp med t.ex att dom inte har en mobil eller dom behöver alvedon eller mat osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en väldigt bra server med hög rp nivå där folk är rätt snälla mot varandra och hjälper varandra när dom väl behöver hjälp

Hur hittade du Unive? Hittade unive när min kompis frågade om vi skulle köra RP då visste inte jag vad det var men sen spelade jag och det var så jag hittade denna RP server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min RP nivå och att hjälpa och utveckla servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hjälpa folk och att hjälpa och utvekcla servern så att alla ska kunna ha en rolig stund med alla på servern!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är ganska aktiv är inne den tiden jag kan vara inne och spela!

Tillbaka