Rasmus Karlsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198155482479
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Karlsson
Vad är ditt discord namn? Rasmus#0138
Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2007
Berätta om din karaktär. Pelle Paltnacke är en väldigt social person. När han var yngre som tyckte han väldigt mycket om att spela. Så att prata med främlingar är inget problem nu. Pelle har stort intresse för sociala grupper och är en bra lyssnare. När det kommer till känslor så är han lättirriterad men kan ändå vara väldigt glad.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer att höja RP-nivån där jag befinner mig. Jag kommer också att följa de reglerna som står.
Mitt mål med min whitelist är att jag ska använda den till att göra servern så bra som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att man inte får lika mycket frihet som man får när man är whitelistad. Får heller inte den känslan att jag har någon funktion. Jag vill kunna jobba på ett ställe och faktiskt förtjäna mina pengar som jag får. Inte bara ta det jobb som man får mest betalt i och sedan ha det för resten av tiden man spelar på Unive.
Hur hittade du Unive? Genom kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Få det att likna verkligheten så mycket som möjligt. Att man måste jobba för att förtjäna sina pengar t.ex.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Karlsson
Vad är ditt discord namn? Rasmus#0138
Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2007
Berätta om din karaktär. Pelle Paltnacke är en väldigt social person. När han var yngre som tyckte han väldigt mycket om att spela. Så att prata med främlingar är inget problem nu. Pelle har stort intresse för sociala grupper och är en bra lyssnare. När det kommer till känslor så är han lättirriterad men kan ändå vara väldigt glad.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer att höja RP-nivån där jag befinner mig. Jag kommer också att följa de reglerna som står.
Mitt mål med min whitelist är att jag ska använda den till att göra servern så bra som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att man inte får lika mycket frihet som man får när man är whitelistad. Får heller inte den känslan att jag har någon funktion. Jag vill kunna jobba på ett ställe och faktiskt förtjäna mina pengar som jag får. Inte bara ta det jobb som man får mest betalt i och sedan ha det för resten av tiden man spelar på Unive.
Hur hittade du Unive? Genom kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Få det att likna verkligheten så mycket som möjligt. Att man måste jobba för att förtjäna sina pengar t.ex.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.