Nekad RashX | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RashX

Aktiv Medlem
Meddelanden
754
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NiXeusTV/-

Ditt Hex-ID: 110000119479eb9

Vad är din discord tagg? RashX#1495

Vem var det som bannade dig? Falcken

Hur lång tid var din ban? Permabannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsnip ~Falken Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i erat perspektiv så streamsnipade jag men i mitt perspektiv va det inte. Det är så att det är en kille som heter Cosmo_BT Han streamar nästan dagligen på servern unive och jag pratade med staffs och dom sa att dom kommer banna dom som är för nära honom bara för det är oftast folk som streamsnipar dom vill synas i streamen ha uppmärksamhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag behövde hjälp av falck då jag ej var i tjänst som autoexperten och tyckte det var dålig rp av mig om jag skulle laga bilen utan att vara i tjänst eller ha kläderna på mig så jag följde efter en falck bil som var han. då gick jag fram till han och sa hej efter din kund kan du hjälpa mig och då sa han ja sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban av dom för han är falck och jag behövde hjälp för min cross var sönder så jag letade efter närmaste falck och då såg jag han när jag parkerade min cross så gick jag fram och snackade om att jag behövde hjälp så jag tycker det är en felaktig ban men det är försåtligt att dom bannar folk som försöker streamsnipa/meta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jag körde för fort förbi marja lisa men fick unban direkt då det var felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa falck så en annan som var i tjänst komma och hjälpa mig eller skicka ett medelande men jag tänkte att det var det snabbaste sättet att få hjälp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska ringa/skicka meddelande till falck i stället inte följa efter falck killen cosmo_bt för då kan staffs sen tro att det är en streamsniper.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka