Nekad rashash_10_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rashash_10_

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198789950960/

Ditt Hex-ID: 76561198789950960

Vad är din discord tagg? turki_10_s

Vem var det som bannade dig? phillip

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260201033152206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte varöfr jag blev bannad, var inne och spelade hade preciss köpt krim sen blev bannad från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte vad jag är bannade för

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte vad jag är bannade för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag förstår nu varför bannen gavs och jag tar ansvar för situationen. Jag borde ha varit mer noggrann och sett till att betalningen var korrekt innan något genomfördes. Jag har lärt mig att aldrig acceptera eller använda betalningar som jag inte själv har verifierat, oavsett vem som hjälper till. Jag har även läst reglerna igen och förstår hur viktigt det är att följa dem fullt ut.Om jag får en ny chans kommer detta inte att hända igen.

Jag förstår nu varför bannen gavs och jag tar ansvar för situationen. Jag borde ha varit mer noggrann och sett till att betalningen var korrekt innan något genomfördes. Jag har lärt mig att aldrig acceptera eller använda betalningar som jag inte själv har verifierat, oavsett vem som hjälper till. Jag har även läst reglerna igen och förstår hur viktigt det är att följa dem fullt ut.Om jag får en ny chans kommer detta inte att hända igen.
Patetiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka