Nekad rapparenstefan | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rapparenstefan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? rapparenstefan

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2024

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Erik Lemon och kommer från finland han bor med sin mamma och hans pappa var tvungen och fly när han var 3 år in i krig mot ukraina han blev tvingad, hans mamma försökte stoppa han vid flera tilfällen men han fick tyvärr vvara med i kriget, sedan dess har han inte sett sin pappa på ett bra tag han hoppas att han inte är död och att han får träffa han snart igen, Erik lemon är smart han kan räkna ut många bra grejer han är även bra på svenska, och idrott när han gick i skolan Erik Lemon är omtänksam och brys sig om andra speclieelt sin mamma och pappa han har inga syskon, Erik är snäll mot sina kompisar och brukar bjuda dom ofta på sötsaker och mat. Nu för tiden är erik 25 år gammal och flyttade till en stad som heter unive när han var 17 år gammal nu väntar han på medborgarskap för att visa invånarna framtidens nummer 1!
Erik vill vara laglig i unive och skaffa sig ett jobb, antagligen mekonomen eller bilfirma så han kan köpa sin första bil i staden sen får han se vad som händer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp till alla spelare med social rp, samt att jag kommer bidra med laglig rp som bilfirma eller mekonomen och ett positivt sätt på rpn samt hoppas jag att jag kan göra andras rp roligare med roliga scenarien och liknande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte vara egoistisk i scenarion och tänka på det sätt så att alla kan njuta av ett scenario på ett roligt sätt. man ska iallafall ge folk en chans att vinna scenariot. tillexempel på många servrar är det att polisen är väldigt egoistiska i rollspelet eftersom dem har ett mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja combatlogging Man ska inte logga ut i ett pågående scenario, NLR: Att man kommer ihåg vad som hände innan man dog, Sunt förnuft: Att rp:a realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelar på unive sedan 2022 men har gjort uppehålll med fivem ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nee

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konot måste vara 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 2024-10-25 Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka