Nekad ramme | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ramme

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ramme

Vad är ditt discord namn? Ramme66

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2005

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Ramme Motati och är 24 år gammal. Han är ursprunligen en invandrare från Somalia som kom till sverige som 12 åring helt ensam. Därav fick han bo i ett fosterhem. I början kunde han ingen svenska vilket bidrog till många missuppfattningar i hemmet. Detta i sin tur skapade bråk med föräldrarna. På grund av dessa bråk blev Ramme väldigt elak mot andra barn i skolan som inte heller förstod honom vilket gjorde att ramme till sist hamnade på ett LVU boende. Där träffade han andra barn som kände sig lika som honom, då blev dem bra vänner. Men problemet var då att dessa vänner umgicks med fel person så som kriminella. Därav började Ramme begå kriminella handlingar. Nu jobbar Ramme endast med kriminallitet tyvärr. Han ville på unive starta ett gäng och driva nån form av kriminell business.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många både spännande och roliga roleplays där alla i scenariot kommer ha roligt. Jag kommer även spela inne på servern näst intill varje dag och alltid sprida bra energi.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste spela så att alla har roligt, inte bara spela för att jag ska få kul utan även andra runt omkring mig och inte t.ex komma o förstöra ett scenario eller liknande. Alltså spela mer verkligt och realistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, te.x fear rp: inte rpa på att du har ett vapen mot huvet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja många

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rolig rp

Nekad. Utveckla din karaktär. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka