Nekad Raketen76 | Ban Överklagan [Slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Albo-maffia

Ditt Hex-ID: 11000016e72da4a

Vad är din discord tagg? Raketen76

Vem var det som bannade dig? Edinpo

Bild på banmeddelande: IMG_3073.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De kallade det fair rp men de har inte hört back storyn och ville nog inte höra den heller eftersom han inte ens skrev kom supp och bara bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De sa din busunge lekte du ball jag sa lyssna på mig hellre du tar mitt liv än min heder din busunge bam han döda mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Blev inte indragen till supp han har inte hört min story min story är att ja dödade dessa killarna för 1 vecka sen sen dess har de varit på mig varje dag ringt följt efter vet inte ens hur de kunnat komma ihåg att jag dödade och han altino snackar mer ooc än va han snackar in game endå att du ser de men endå bara bannar mig bror ja förstår från ditt perspektiv också till hundra procent som kommer in kolla fattar inget ser bara kaos ser att jag gör fel bannar direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång tidigare de andra 2 va fel men den gången lärde jag mig faktiskt av de att jag alltid skjuter däck när nån sitter i bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat spela med lite bättre kommer göra de till nästa gång också hade kunnat hoppa supp och be dom säga till killen att sluta skriva ooc för man blir så sur de känns inte ens som rollspel när de gör så

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA ska inte säga att heder är viktigare än mitt liv i någon av fallen där ja har en pistol mot mig .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Fortfarande, om dem varit på dig i en vecka och sedan lyckas kidnappa dig så ger det dig ingen anledning att fear rp så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka