Accepterad Raketen | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketeen

Icke Medlem
Meddelanden
174
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 17 November 2003

Vad heter du på discord? Supeer#1111

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Efter träningar och skola så är jag ofta inne

Hur länge har du spelat på Unive? 2+ månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta för staffsen som jobbar väldigt hårt och då kan jag kicka eller svbanna lallarna som är med på servern och jiddrar o lallar. Jag kommer hålla mycket koll på ställen där det oftast är mycket folk. Jag kommer banna eller kicka folk som bryter mot regler och om det är stora fel så kommer jag be en staff kolla på klippet som jag har och banna personen om det grovt fel. Jag vill hjälpa till att höja rpn nivån på unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och när jag rpar så ser jag att de är många personer som gör fel och ifall staffs är inne och rpar, håller på med annat så vill jag fröska avlasta de så jag kan hjälpa till. Jag har även spelat på unive väldigt länge och jag känner att jag vill verkligen få servervakt då jag gillar unive väldigt mycket. Jag vill även få bort alla lallare som inte hör till, till rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt när jag rpar o träffar på lallare och staffs har annat att göra

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag har erfarenhet utav detta sen innan och tycker jag skulle passa in bra som servervakt, eftersom jag är inne ofta och vill hjälpa till.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag ser ofta lallare i servern som inte vet hur man rpar som bara går runt o slår på allt och alla jag blir irriterad på sånt och därför vill jag kunna kicka de o värsta fall banna de.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /kick id ''anledning'' /svban ''anledning 30 minuter'' dessa är de kommandsen jag kan för att vara servervakt kan massa andra också.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad innan men minns inte anledningarna, en gång var det för att jag rdma en person och blev bannad 2 dagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka