Ragnar Welling
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198383051584
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Oliver#0238
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ragnar Welling är 22 år gammal. Under hans barndom så umgicks inte hans föräldrar med honom vilket gjorde att han kände sig mycket ensam. Han försökte ändå skaffa sig kompisar i lågstadiet och han skapade starka band med dem. Eftersom hans föräldrar inte var där så lärde han sig från sina kompisar som ofta hamnade i trubbel. Han hade inget intresse för mycket i skolan men han försökte ändå sitt bästa så att han kunde skapa en framtid för sig själv. Han läste på i många år och lärde sig många språk för att kunna skapa flera kontakter när han blev äldre. Ragnar har alltid tänkt in i framtiden och hur han ska göra för att få det bra för sig men han har det svårt när det gäller dåligt influens. Han lärde sig inte om vad som var rätt eller fel och har ofta gjort det hans kompisar gjort. Därför började han umgås med nya personer som inte gjorde lagliga saker. Han började ta droger och hittade sig själv snart i en stor skuld vid 17 års ålder. Denna skuld var till ett gäng och han blev hotad ofta. Till slut så hade han inget val än att gå med i gänget för att betala av sin skuld. Ragnar behövde hoppa av skolan och ägna all sin tid till skulden. Gäng ledaren såg ett nytt sätt att tjäna pengar. Eftersom Ragnar inte hade något brottsregister sedan tidigare så ville gäng ledaren att han skulle börja jobba på postnord. Ragnar skulle leverera droger till gängets kunder samtidigt som han levererade riktiga paket från postnord. Han jobbar med detta i ett par år och blir äntligen klar med sin skuld. Men han har utvecklat en smak för pengarna. Han skapar en ny överenskommelse med den nya gängledaren av gänget då han tjänar 50% av pengarna som kommer in när han levererar drogerna men han vill ändå hålla sin status låg i gänget för att dölja sig från polisen. Han vet inte detta än men polisen har märkt att mängden droger i staden har ökat mycket och de letar efter källan. Gänget har en kontakt inom polisen och de får nyheter att narkotika avdelningen misstänker dem. Gäng ledaren vill inte ha onödig uppmärksamhet och han behöver hans gängmedlemmar så han leder polisen mot Ragnar istället. Ute på en leverans blir Ragnars bil stannad av polisen och han åker in i fängelset för grov narkotika innehav. Ragnar är extremt arg och vill hämnas på den som gjorde detta mot honom. Ett par år efter när han blir fri släppt så har Ragnar kommit fram med en plan. Han kommer starta ett nytt gäng för att aldrig användas igen och hitta den som gjorde så att han hamnade i fängelset. Han misstänker gänget men han är inte säker. Han vet att han behöver kontakter, pengar och personer som han kan lita på för att få sin hämnd och bygga sin framtid.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har Rp:at under en lång tid ca 2 månader på servern och jag vill utöka min RP möjligheter genom att skapa flera kontaker än de jag redan har och höja rp nivån i de scenarion jag är i. Alla mina kompisar är whitelistade och ett par av dem är server vakter samt kriminella. Jag vill också bli white listad så att jag kan hänga med på fler scenarion med dem samt att hjälpa andra höja sin rp nivå. Jag tar in den kritik jag får från community och är med på server möten samt så är jag delaktig i chattar och gillar att hjälpa andra med problem som kan framkomma. Jag gillar att dra ut på scenarion och forma band med andra karaktärerna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill höja min och andras RP samt att vara en förebild för andra medlemmar.
Hur hittade du Unive? Jag kollade på Youtubers som höll på med gta rp och ville göra samma sak och mina kompisar hade redan hittat unive som var en svenska rp server så jag ville vara med.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och skapa scenarion som blir roliga för alla. Jag vill även utveckla min karaktär och hjälpa andra höja sin rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Jag spelar enbart på unive flera dagar i veckan och har inget intresse för andra servrar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Oliver#0238
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ragnar Welling är 22 år gammal. Under hans barndom så umgicks inte hans föräldrar med honom vilket gjorde att han kände sig mycket ensam. Han försökte ändå skaffa sig kompisar i lågstadiet och han skapade starka band med dem. Eftersom hans föräldrar inte var där så lärde han sig från sina kompisar som ofta hamnade i trubbel. Han hade inget intresse för mycket i skolan men han försökte ändå sitt bästa så att han kunde skapa en framtid för sig själv. Han läste på i många år och lärde sig många språk för att kunna skapa flera kontakter när han blev äldre. Ragnar har alltid tänkt in i framtiden och hur han ska göra för att få det bra för sig men han har det svårt när det gäller dåligt influens. Han lärde sig inte om vad som var rätt eller fel och har ofta gjort det hans kompisar gjort. Därför började han umgås med nya personer som inte gjorde lagliga saker. Han började ta droger och hittade sig själv snart i en stor skuld vid 17 års ålder. Denna skuld var till ett gäng och han blev hotad ofta. Till slut så hade han inget val än att gå med i gänget för att betala av sin skuld. Ragnar behövde hoppa av skolan och ägna all sin tid till skulden. Gäng ledaren såg ett nytt sätt att tjäna pengar. Eftersom Ragnar inte hade något brottsregister sedan tidigare så ville gäng ledaren att han skulle börja jobba på postnord. Ragnar skulle leverera droger till gängets kunder samtidigt som han levererade riktiga paket från postnord. Han jobbar med detta i ett par år och blir äntligen klar med sin skuld. Men han har utvecklat en smak för pengarna. Han skapar en ny överenskommelse med den nya gängledaren av gänget då han tjänar 50% av pengarna som kommer in när han levererar drogerna men han vill ändå hålla sin status låg i gänget för att dölja sig från polisen. Han vet inte detta än men polisen har märkt att mängden droger i staden har ökat mycket och de letar efter källan. Gänget har en kontakt inom polisen och de får nyheter att narkotika avdelningen misstänker dem. Gäng ledaren vill inte ha onödig uppmärksamhet och han behöver hans gängmedlemmar så han leder polisen mot Ragnar istället. Ute på en leverans blir Ragnars bil stannad av polisen och han åker in i fängelset för grov narkotika innehav. Ragnar är extremt arg och vill hämnas på den som gjorde detta mot honom. Ett par år efter när han blir fri släppt så har Ragnar kommit fram med en plan. Han kommer starta ett nytt gäng för att aldrig användas igen och hitta den som gjorde så att han hamnade i fängelset. Han misstänker gänget men han är inte säker. Han vet att han behöver kontakter, pengar och personer som han kan lita på för att få sin hämnd och bygga sin framtid.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har Rp:at under en lång tid ca 2 månader på servern och jag vill utöka min RP möjligheter genom att skapa flera kontaker än de jag redan har och höja rp nivån i de scenarion jag är i. Alla mina kompisar är whitelistade och ett par av dem är server vakter samt kriminella. Jag vill också bli white listad så att jag kan hänga med på fler scenarion med dem samt att hjälpa andra höja sin rp nivå. Jag tar in den kritik jag får från community och är med på server möten samt så är jag delaktig i chattar och gillar att hjälpa andra med problem som kan framkomma. Jag gillar att dra ut på scenarion och forma band med andra karaktärerna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill höja min och andras RP samt att vara en förebild för andra medlemmar.
Hur hittade du Unive? Jag kollade på Youtubers som höll på med gta rp och ville göra samma sak och mina kompisar hade redan hittat unive som var en svenska rp server så jag ville vara med.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och skapa scenarion som blir roliga för alla. Jag vill även utveckla min karaktär och hjälpa andra höja sin rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Jag spelar enbart på unive flera dagar i veckan och har inget intresse för andra servrar.