Nekad RaggarenLeo | Chef-jobb ansökan [Vianor] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RaggarenLeo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor chef

Vad heter du IRL? Leo lindmark

Vad heter du på discord? Leo mannen#9132

Hur gammal är du? 12år

Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 1-2månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka ha möte 1-2 gånger i veckan och ta frågor om mina anställda vill ge förslag så man kan prata med dom och så alla kommer närmre varanda. göra det ännu aktivare och skaffa många aktiva personal-ansvariga som kan ta många intervjuver så vi blir ett gäng så kommer det kunder så tar dom hand om dem. så kunderna får en bra bild på vianor så dom inte tänker att det är helt inaktivt. och att lyssna på kunder om någon anställd och sen vet man aldrig vad som händer inom vianor men om jag blir chef ska jag göra mitt bästa. Och lära mina nya anställda hur man behandlar bilar och att mina högre uppsatta ska hjälpa dom för om det är nya anställda som inte har så mycket erfarenheter kan dom hjälpa så dom lär sig. Jag kommer ge alla en chans bara dom har intresse. ser jag någon som gör korruption så blir det sparken direkt för korruption är inte tillåtet alls. Dom som jobbar där ska tycka det är kul. och ge alla ett bra bemötande. Och ha en bra och hör RP nivå framförallt. jag kommer ha lite krav när folk ska få en upphöjning och skaffa bra biträdande om det blir svåra beslut. Och se till att det blir bra med /me.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja min karaktär har dårå jobbat på falck när det var aktivt så han han har mycket erfarenheter inom bilar, mopeder, mc allt inom motor kulturen. han är uppväxt i norrland med motorer då hans farfar har haft mycket intresse inom det. min karaktär har hållt på att trimmat moppar när han var ung. och nu har han tänkt att bli chef. Har även erfarenheter i dc då jag varit högt uppsatt på andra jobb

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: ungefär 17:00 till 21:00 // tisdag: 17:00 till 21:00 // onsdag: ca 16:00: till 21:00 // torsdag 16-17:00 till 21:00 // fredag 15:00 till 23:00 //lördag: 13-14:00: till 23:00 // söndag: 14:00 till 21-30 (kan ske förändringar)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag älskar denna community (stav)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, aldrig att jag kommer göra det

Har du läst våra Regler? ja, absolut

Senast ändrad:
Tillbaka