Nekad RaggarenLeo | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RaggarenLeo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lindmark

Vad heter du på discord? Leo mannen#9132

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Ca 2-4 timmar om inget händer antar jag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 27 oktober 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/789583172081418291/1033025235626242079/IMG_20221021_163304.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja en servervakt är egentligen bara en helt vanlig RPare men om t.ex en annan RPare bryter mot en regel så kan jag kicka hen men om det är grövre klipper jag som sagt på medal och skickar till staffs så löser det förmodligen det.
På så sätt håller vi en hög RP på denna server.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tänker att ni staffs har mycket att göra så jag vill hjälpa till när jag ser någon göra fel och testa på att vara servervakt för jag vill ha mer ansvar typ.
Jag vill helt enkelt hjälpa eran underbara community.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Okej, man använder sina prems bara för att man har t.ex om jag RPar säger vi och det kommer fram en som man inte tycker om så kickar jag hen utan en vettig anledning. Och korruption är jag är ju polis då om det är en annan som har mig som gissla och då kickar jag honom för att jag ska komma undan från gisslandramat

Nekad, jag vill att du utvecklar lite mer till nästa gång :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka