racoonmilk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003723201/
Vad är ditt namn i verkligheten? john jorfors
Vad är ditt discord namn? jorfors#9043
Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en 20 årig kille som bott på gatan hela sitt liv. han har intresse för bilar och han har kärnat pengar genom att olagligt laga folks bilar och fixa dem. han är ofta glad och positiv. hans familj lämnade honom som liten.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad så att jag kan spela på servern på riktigt. jag vill få ett riktigt jobb och kunna köpa mina drömbilar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har testat flera andra servers men har aldrig tyckt att de har varit särskilt roliga men nu har jag spelat ett tag på den här servern och tyckt att det har varit riktigt kul. jag tycker inte heller att jag har fått chansen att rp:a på riktigt när jag inte är whitelistad.
Hur hittade du Unive? jag sökte på "swe" för att hitta svenska servrar och så va de flesta dåliga men så fastnade jag för just unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har som mål att bli en framgångsrik bilmekaniker och inte har några prickar i registret.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? john jorfors
Vad är ditt discord namn? jorfors#9043
Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en 20 årig kille som bott på gatan hela sitt liv. han har intresse för bilar och han har kärnat pengar genom att olagligt laga folks bilar och fixa dem. han är ofta glad och positiv. hans familj lämnade honom som liten.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad så att jag kan spela på servern på riktigt. jag vill få ett riktigt jobb och kunna köpa mina drömbilar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har testat flera andra servers men har aldrig tyckt att de har varit särskilt roliga men nu har jag spelat ett tag på den här servern och tyckt att det har varit riktigt kul. jag tycker inte heller att jag har fått chansen att rp:a på riktigt när jag inte är whitelistad.
Hur hittade du Unive? jag sökte på "swe" för att hitta svenska servrar och så va de flesta dåliga men så fastnade jag för just unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har som mål att bli en framgångsrik bilmekaniker och inte har några prickar i registret.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.