Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447662871/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? RaceJohan#2604
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2005
Berätta om din karaktär. Han är en man som älskar bilar och att hänga med kompisar. Han bodde i en liten små stad ute på landet innan han flyttade till Unive. Han flyttade eftersom det inte var så trevligt i den staden och så hörde han talas om Unive och köpte en flygbiljett direkt. Han är 22 år.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med en bra rp och att ha skoj. Kommer också använda tillgångarna jag får utav whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja jobba på typ mekonomen och laga andras bilar. Och just nu är det väldigt lång väntetid på att få sin bil lagad. Eller så vill jag vara kriminell och bara ha skoj och skaffa pengar liktsom. Så kan jag få nice bilar eftersom jag och min karaktär älskar bilar.
Hur hittade du Unive? När jag letade genom massa svenska rp servrar så hittade jag Unive servern men då hette den Multistaden. Sen dess har jag alltid tyckt att den är bäst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att snacka och hänga med folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? RaceJohan#2604
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2005
Berätta om din karaktär. Han är en man som älskar bilar och att hänga med kompisar. Han bodde i en liten små stad ute på landet innan han flyttade till Unive. Han flyttade eftersom det inte var så trevligt i den staden och så hörde han talas om Unive och köpte en flygbiljett direkt. Han är 22 år.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med en bra rp och att ha skoj. Kommer också använda tillgångarna jag får utav whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja jobba på typ mekonomen och laga andras bilar. Och just nu är det väldigt lång väntetid på att få sin bil lagad. Eller så vill jag vara kriminell och bara ha skoj och skaffa pengar liktsom. Så kan jag få nice bilar eftersom jag och min karaktär älskar bilar.
Hur hittade du Unive? När jag letade genom massa svenska rp servrar så hittade jag Unive servern men då hette den Multistaden. Sen dess har jag alltid tyckt att den är bäst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att snacka och hänga med folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server.
Senast ändrad: