Nekad R3kan | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R3kan

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleczander Hällsten

Vad är ditt discord namn? Feash7011

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Wagner och född 1999 han är uppväxt i norrland men har flyttat runt i hela världen och levt livet. Frank är även en alkoholist och en förståndig man som står för vad han gör och säger, han har 12 barn och 3 fruar. Han hälsar på sina barn varje månad och ger dom var sin present annars så träffar han inte sina barn så mycket, Hans drömjob är att bli bilmekanikerchef och bli den bästa bil mekanikern som finns. Han älskar att vara ute i skogen och jaga djur som han gjorde med sin farfar när han var liten. Han är en väldigt snäll, lätt att prata med men när han blir sur då blir han väldigt sur. Han älskar nachos med guacamole, han brukar ofta vara ute & festa ganska ofta och betalar levande organismer på gatorna ifall dom kan leka med honom på ett sexuelt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat länge och jag lärt mig utav mina misstag och är en seriös rpare så jag kommer bidra med bra rp och grymma scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i scenariot är för att få ut en mer realistisk rp och ett bättre resultat i rp. Om t.ex några rånar en bank eller en juvelbutik så ska det vara kul för både poliserna och rånarna. för man kan alltid inte vinna ibland måste man förlora. det är ingen tävling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm som betyder att man inte kan gå och döda nån utan en bakgrund/ett scenario som fortfarande är pågående. vdm är samma sak fast gäller för fordon, då man inte får köra över nån som bara står på vägen utan ett giltligt scenario. Metagaming är där man får information utanför rollspelandet och man använder det som fördel i sitt rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat Roleplay sen 2020

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Riktigt bra armbrytare 😎

Nekad.
Anledning:
Endas 1 ansökan pär 24H!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka