Accepterad R3kan | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R3kan

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:1010234245]

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Knottrix

Vad är din discord tagg? R3kan_gamer/Knottrix#8003

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM och suntförnuft det var också innan man inte fick råna utan ett whitelistat gäng

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Davicoo gillar inte mig för att han har felaktigt banna mig och att han vet att jag har videos när han admin abusar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nån snubbe som kom upp till mig och min kompis efter vi hade vunnit ett scenario och där snubben Combat logga. När den här snubben kom upp till mig och min kompis efter det hände så blev jag lite rädd ifall det var hans kompis eller nåt så jag hoppa ur bilen och drog upp gun mot skallen på han och jag sa flera gånger att han skulle hålla upp händerna så min kompis kunde titta ifall han hade gun eller nåt men snubben lyssna inte och tillslut så räkna jag till 3 och sa att "Om du inte håller upp händerna innan 3 sekunder så skjuter jag skallen av dig" och han börja dansa medans jag räkna till 3 och han höll inte upp händerna medans jag räkna till 3 så jag sköt han i huvet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag varna snubben flera gånger att han skulle hålla upp händerna men han gjorde inte det så jag sköt han

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktig av Davicoo där några snubbar Dsynca Davicoo och Magic Mike. Men när Davicoo och Magic Mike tittar bakom sig så ser dom mig som sitter lungt i min bil i en annan linje brevid dom och några sekunder efter det så kommer det en snubbe i 300 och kör i baken på mig så jag flyger ut ur bilen upp i luften och landar på marken och bara ligger där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? alltså snubben lyssna inte så ne tror inte det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Knappast

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka